Ryhmäliikunta Helsinki

TÖÖLÖ GYM – RYHMÄLIIKUNTA TÖÖLÖ

Ohjaajat: Thomas Ingman, Mallu Laine, Marianne Sampakoski, James Renaldo, Viivi Avikainen.

KEVÄT 2020 (20.3.-31.5.) RYHMÄLIIKUNTA INFO: MAANANTAINA 1.6. ALKAA UUSI KESÄN RYHMÄLIIKUNTA-AIKATAULU. AIKATAULU PÄIVITTYY TÄLLE SIVULLE SUNNUNTAINA 31.5. AIKATAULU LÖYTYY JO ENNAKKOON FACEBOOK SIVUILTAMME SEKÄ TULOSTETTUNA TÖÖLÖ GYMIN VASTAANOTOSTA.
maanantai

Combo

17:30 - 18:25

Combo

maanantai 17:30 - 18:25
Hapenottoa parantava haastava tanssillinen tunti liikunnan iloa ja hyvää musiikkia. Uusi sarja aina kuukauden (1) ensimmäisenä maanantaina. (TASO 3).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body / Step

18:30 - 19:25

Body / Step

maanantai 18:30 - 19:25
Tämä tunti sisältää helppoa askellusta step laudalle mitä voi verrata teholtaan portaissa juoksemiseen, eli syke nousee ja hiki lentää. Tunnin lihaskunto osuus tehdään pääosin step askellusten välissä. Body/Step tarjoaa todella tehokkaan aerobisen treenin, joka kehittää myös koordinaatiota (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
tiistai

Body / Core

10:05 - 10:55

Body / Core

tiistai 10:05 - 10:55
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Venyttely

11:00 - 11:50

Venyttely

tiistai 11:00 - 11:50
Tämän tunnin tavoitteena on parantaa liikkuvuutta tehostaa verenkiertoa rentouttaa ja avata Iiikeratoja. Venyttely sopii sekä aloittelijoille että paljon liikuntaa harrastaville. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
keskiviikko

Body

10:05 - 10:55

Body

keskiviikko 10:05 - 10:55
Monipuolinen lihaskuntotunti missä vastuksena käytetään levytankoa ja käsipainoja muitakin välinetä voi olla käytössä. (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body / Move

18:45 - 19:40

Body / Move

keskiviikko 18:45 - 19:40
Koreografiaa ja lihaskuntoa sisältävä tunti liikkujalle joka kaipaa kuviota ja askelsarjoja (Old School Aerobic). Tunnin rakenne on noin 30 min askelsarjaa ja 25 min lihaskuntopainotteista treeniä vastuksilla tai ilman. HUOMIO!!! Keskiviikkosin UUSI sarja joka toistetaan Lauantaina. (TASO 3).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Core

19:45 - 20:40

Core

keskiviikko 19:45 - 20:40
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
torstai

Body / Core

11:00 - 11:50

Body / Core

torstai 11:00 - 11:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
perjantai

Basic Body / Step

10:05 - 10:55

Basic Body / Step

perjantai 10:05 - 10:55
Tällä tunnilla askelletaan perusaskellusta steppilaudalle. Tunti on rakennettu seuraavasti: Alkulämmittely ilman lautaa - Vuorotellen perusaskellusta steppilaudalle ja lihaskuntoa - Lopuksi vatsat ja venyttely. Tunnilla käytetään välineinä mm käsipainoja, nilkkapainoja ja glide-lettuja.
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
lauantai

Body / Move

10:30 - 11:25

Body / Move

lauantai 10:30 - 11:25
Koreografiaa ja lihaskuntoa sisältävä tunti liikkujalle joka kaipaa kuviota ja askelsarjoja (Old School Aerobic). Tunnin rakenne on noin 30 min askelsarjaa ja 25 min lihaskuntopainotteista treeniä vastuksilla tai ilman. HUOMIO!!! Keskiviikkosin UUSI sarja joka toistetaan Lauantaina. (TASO 3).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Core

11:30 - 12:25

Core

lauantai 11:30 - 12:25
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body / Step

12:30 - 13:20

Body / Step

lauantai 12:30 - 13:20
Tämä tunti sisältää helppoa askellusta step laudalle mitä voi verrata teholtaan portaissa juoksemiseen, eli syke nousee ja hiki lentää. Tunnin lihaskunto osuus tehdään pääosin step askellusten välissä. Body/Step tarjoaa todella tehokkaan aerobisen treenin, joka kehittää myös koordinaatiota (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
sunnuntai

Body / Core

16:55 - 17:45

Body / Core

sunnuntai 16:55 - 17:45
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Kehonhuolto

17:50 - 18:40

Kehonhuolto

sunnuntai 17:50 - 18:40
Tämän tunnin tavoitteena on parantaa liikkuvuutta tehostaa verenkiertoa rentouttaa ja avata Iiikeratoja. Venyttely sopii sekä aloittelijoille että paljon liikuntaa harrastaville. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman