Ryhmäliikunta Helsinki

TÖÖLÖ GYM – RYHMÄLIIKUNTA TÖÖLÖ

Ohjaajat: Thomas Ingman, Mallu Laine, Marianne Sampakoski, James Renaldo.

KESÄ 2019 (VKO 26-30) RYHMÄLIIKUNTA INFO:
KESKIVIIKKONA 26.6.2019 TUNNIT ALKAVAT POIKKEUKSELLISESTI 30MIN MYÖHEMMIN, BODY KLO 18:30, CORE KLO 19:30
maanantai

Body&Core

18:00 - 18:55

Body&Core

maanantai 18:00 - 18:55
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)

BodyStep&Syke

19:00 - 19:55

BodyStep&Syke

maanantai 19:00 - 19:55
Tämä tunti sisältää helppoa askellusta step laudalle mitä voi verrata teholtaan portaissa juoksemiseen, eli syke nousee ja hiki lentää. Tunnin lihaskunto osuus tehdään pääosin step askellusten välissä. Body/Step tarjoaa todella tehokkaan aerobisen treenin, joka kehittää myös koordinaatiota (TASO 1).
tiistai

Body&Kehonhuolto

19:00 - 19:55

Body&Kehonhuolto

tiistai 19:00 - 19:55

Vatsa&Reisi&Peppu

18:00 - 18:55

Vatsa&Reisi&Peppu

tiistai 18:00 - 18:55
Teho treeni näille kolmelle alueelle. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lihaskunto osuuteen vastuksilla tai ilman kaikki liikkeet voidaan myös suorittaa liikkuvana staattisena pitona ponnistamalla tai joustoilla. (TASO 1).
keskiviikko

Core

19:00 - 19:55

Core

keskiviikko 19:00 - 19:55
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).

Body

18:00 - 18:55

Body

keskiviikko 18:00 - 18:55
Monipuolinen lihaskuntotunti missä vastuksena käytetään levytankoa ja käsipainoja muitakin välinetä voi olla käytössä. (TASO 1).
torstai
perjantai
lauantai
sunnuntai

Body&Core

16:30 - 17:25

Body&Core

sunnuntai 16:30 - 17:25
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)

Kehonhuolto

17:30 - 18:25

Kehonhuolto

sunnuntai 17:30 - 18:25
Tämän tunnin tavoitteena on parantaa liikkuvuutta tehostaa verenkiertoa rentouttaa ja avata Iiikeratoja. Venyttely sopii sekä aloittelijoille että paljon liikuntaa harrastaville. (TASO 1).