Ryhmäliikunta Helsinki

TÖÖLÖ GYM – RYHMÄLIIKUNTA TÖÖLÖ

Ohjaajat: Thomas Ingman, Mallu Laine, Marianne Sampakoski, James Renaldo, Viivi Avikainen.

KESÄ 2020 (1.6.-30.8.) RYHMÄLIIKUNTA INFO:
maanantai

Body&Core

18:00 - 18:50

Body&Core

maanantai 18:00 - 18:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

BodyStep&Syke

18:55 - 19:45

BodyStep&Syke

maanantai 18:55 - 19:45
Tämä tunti sisältää helppoa askellusta step laudalle mitä voi verrata teholtaan portaissa juoksemiseen, eli syke nousee ja hiki lentää. Tunnin lihaskunto osuus tehdään pääosin step askellusten välissä. Body/Step tarjoaa todella tehokkaan aerobisen treenin, joka kehittää myös koordinaatiota (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
tiistai

Body&Core

10:00 - 10:50

Body&Core

tiistai 10:00 - 10:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Vatsa&Reisi&Peppu

19:00 - 19:50

Vatsa&Reisi&Peppu

tiistai 19:00 - 19:50
Teho treeni näille kolmelle alueelle. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lihaskunto osuuteen vastuksilla tai ilman kaikki liikkeet voidaan myös suorittaa liikkuvana staattisena pitona ponnistamalla tai joustoilla. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
keskiviikko

Body

10:00 - 10:50

Body

keskiviikko 10:00 - 10:50
Monipuolinen lihaskuntotunti missä vastuksena käytetään levytankoa ja käsipainoja muitakin välinetä voi olla käytössä. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body

18:00 - 18:50

Body

keskiviikko 18:00 - 18:50
Monipuolinen lihaskuntotunti missä vastuksena käytetään levytankoa ja käsipainoja muitakin välinetä voi olla käytössä. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Core

18:55 - 19:45

Core

keskiviikko 18:55 - 19:45
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
torstai

Body&Core

10:00 - 10:50

Body&Core

torstai 10:00 - 10:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
perjantai
lauantai

Body

10:30 - 11:25

Body

lauantai 10:30 - 11:25
Monipuolinen lihaskuntotunti missä vastuksena käytetään levytankoa ja käsipainoja muitakin välinetä voi olla käytössä. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Core

11:30 - 12:25

Core

lauantai 11:30 - 12:25
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Basic Body / Step

12:30 - 13:20

Basic Body / Step

lauantai 12:30 - 13:20
Tällä tunnilla askelletaan perusaskellusta steppilaudalle. Tunti on rakennettu seuraavasti: Alkulämmittely ilman lautaa - Vuorotellen perusaskellusta steppilaudalle ja lihaskuntoa - Lopuksi vatsat ja venyttely. Tunnilla käytetään välineinä mm käsipainoja, nilkkapainoja ja glide-lettuja.
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
sunnuntai

Body&Core

16:55 - 17:45

Body&Core

sunnuntai 16:55 - 17:45
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Kehonhuolto

17:50 - 18:40

Kehonhuolto

sunnuntai 17:50 - 18:40
Tämän tunnin tavoitteena on parantaa liikkuvuutta tehostaa verenkiertoa rentouttaa ja avata Iiikeratoja. Venyttely sopii sekä aloittelijoille että paljon liikuntaa harrastaville. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman