Ryhmäliikunta Helsinki

TÖÖLÖ GYM – RYHMÄLIIKUNTA TÖÖLÖ

Ohjaajat: Thomas Ingman, Mallu Laine, Marianne Sampakoski, James Renaldo, Viivi Avikainen.

TALVI 2020 (2.-29.11.) RYHMÄLIIKUNTA INFO:
maanantai

Body&Core

18:00 - 18:50

Body&Core

maanantai 18:00 - 18:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Step

18:55 - 19:45

Step

maanantai 18:55 - 19:45
Tämä tunti sisältää helppoa askellusta step laudalle mitä voi verrata teholtaan portaissa juoksemiseen, eli syke nousee ja hiki lentää. Tunnin lihaskunto osuus tehdään pääosin step askellusten välissä. Step tarjoaa todella tehokkaan aerobisen treenin, joka kehittää myös koordinaatiota (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
tiistai

Body&Core

10:00 - 10:50

Body&Core

tiistai 10:00 - 10:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Seniori Pilates

12:05 - 13:00

Seniori Pilates

tiistai 12:05 - 13:00
Joseph Pilatekselle kehittyi ajatus että "modernille elämäntyylille" huono ryhti ja vajavainen hengitys olivat suoraan kytketty huonoon terveyteen. Täten hän aloitti luomalla oma harjoitteluohjelman joka tänä päivänä tunnetaan nimeltä PILATES. Tunnilla käytetään Pilates oman menetelmän (6) perustetta eli; 1.Control-Hallinta 2.Concentration-Keskittyminen 3.Centering-Keskustan käyttö 4.Breathing-Hengitys 5,Precision-Täsmällisyys (Tarkkuus) 6. Flowing motion-Liikkeen virtaus. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Vatsa&Reisi&Peppu

19:00 - 19:50

Vatsa&Reisi&Peppu

tiistai 19:00 - 19:50
Teho treeni näille kolmelle alueelle. Lyhyen alkulämmittelyn jälkeen siirrytään lihaskunto osuuteen vastuksilla tai ilman kaikki liikkeet voidaan myös suorittaa liikkuvana staattisena pitona ponnistamalla tai joustoilla. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
keskiviikko

Body

10:00 - 10:50

Body

keskiviikko 10:00 - 10:50
Monipuolinen lihaskuntotunti missä vastuksena käytetään levytankoa ja käsipainoja muitakin välinetä voi olla käytössä. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body / Move

18:30 - 19:25

Body / Move

keskiviikko 18:30 - 19:25
Koreografiaa ja lihaskuntoa sisältävä tunti liikkujalle joka kaipaa kuviota ja askelsarjoja (Old School Aerobic). Tunnin rakenne on noin 30 min askelsarjaa ja 25 min lihaskuntopainotteista treeniä vastuksilla tai ilman. HUOMIO!!! Keskiviikkosin UUSI sarja joka toistetaan Lauantaina. (TASO 3).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Core

19:30 - 20:25

Core

keskiviikko 19:30 - 20:25
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
torstai

Body&Core

10:00 - 10:50

Body&Core

torstai 10:00 - 10:50
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
perjantai
lauantai

Body / Move

10:30 - 11:25

Body / Move

lauantai 10:30 - 11:25
Koreografiaa ja lihaskuntoa sisältävä tunti liikkujalle joka kaipaa kuviota ja askelsarjoja (Old School Aerobic). Tunnin rakenne on noin 30 min askelsarjaa ja 25 min lihaskuntopainotteista treeniä vastuksilla tai ilman. HUOMIO!!! Keskiviikkosin UUSI sarja joka toistetaan Lauantaina. (TASO 3).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Core

11:30 - 12:25

Core

lauantai 11:30 - 12:25
Tällä tunnilla keskitytään ryhtiin ja keskivartalon treenamiseen. Tunti sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla tai ilman. Tämä on niin sanottu LOW LOAD TUNTI (erittäin matalan tehon harjoitteita). Teho on näissä liikkeissä maltillinen ja liikkeen laadun merkitys korostuu. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body / Step

12:30 - 13:20

Body / Step

lauantai 12:30 - 13:20
Tämä tunti sisältää helppoa askellusta step laudalle mitä voi verrata teholtaan portaissa juoksemiseen, eli syke nousee ja hiki lentää. Tunnin lihaskunto osuus tehdään pääosin step askellusten välissä. Body/Step tarjoaa todella tehokkaan aerobisen treenin, joka kehittää myös koordinaatiota (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman
sunnuntai

Zumba

16:00 - 16:50

Zumba

sunnuntai 16:00 - 16:50
Latino Mix rytmejä ja kansanvälistä musiikkia täynnä oleva tunti. Tanssitaan salsasta rockiin ja discosta poppiin on helppoa ja hauskaa mutta mukaan mahtuu myös vähän haastavia rytmejä sekä askelyhdistelmiä. Ei ryppyotsaista menoa vaan rennon letkeästi joraten oman tyylin mukaan. (TASO 2).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Body&Core

16:55 - 17:45

Body&Core

sunnuntai 16:55 - 17:45
Keskivartalon treenaamiseen keskittyvä tunti joka sisältää pehmeitä liikesarjoja vastuksilla että ilman. Tämä tunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen rasvanpolttoon kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. (TASO 1.)
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman

Kehonhuolto

17:50 - 18:40

Kehonhuolto

sunnuntai 17:50 - 18:40
Tämän tunnin tavoitteena on parantaa liikkuvuutta tehostaa verenkiertoa rentouttaa ja avata Iiikeratoja. Venyttely sopii sekä aloittelijoille että paljon liikuntaa harrastaville. (TASO 1).
Thomas Ingman Ohjaaja:
Thomas Ingman